eBook ZDARMA: Proč ve firmě používat Instagram
1 minuta čtení
Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí. Když jsme se s holkami ve Stario rozhodli připravit eBook zdarma o sociálních sítích, nebylo nutno dlouho přemýšlet.
Sociální síť Instagram vykazuje fantastická čísla z pohledu engagementu (míry zapojení uživatelů), projektům i firmám Instagram začíná dávat businessově smysl.
Holky ze Stario připravily eBook o Instagramu, který je ke stažení zdarma. /update: odkaz již není aktivní/
eBook na 25 stranách nabízí:
- Jak založit profil, který zaujme
- Jak vám určení si cílů pomůže k úspěchu
- Instagramová etiketa
- Jak používat Hashtagy na Instagramu
- Mobilní aplikace pro vylepšení fotek
- Jak může každý zvládnout jednoduchý grafický design
- Co psát do popisků
- Jak propagovat svůj Instagramový účet
- Které české i světové firmy a osobnosti doporučujeme sledovat
Začínáme s Instagramem: Praktická příručka pro firmy
Kdo je vaše cílová skupina?
Mladí lidé do 35 let opouští Facebook, kde dnes většinou mají účty už i jejich rodiče a musí tak hlídat, co publikují. Mnohem více času teď tráví na Instagramu. Jestli je váš produkt či služba zaměřená na tuto cílovou skupinu, mohl by pro vás být Instagram skvělou volbou.
Jaké české firmy jsou na Instagramu?
Nejlépe se vede značkám, které mohou prezentovat své produkty zajímavým vizuálním způsobem. To se skvěle daří firmám z kosmetického a módního průmyslu, výrobcům aut, prodejcům potravin a alkoholických i nealkoholických nápojů, barům a restauracím i firmám zaměřeným na interiérový design. Ze služeb se zde třeba skvěle daří kadeřníkům, manikérkám, grafickým designerům, fitness koučům a obrovský potenciál je zde i pro hotely a organizace cestovního ruchu.
Jaké příspěvky fungují na Instagramu nejlépe?
Firmy si často lámou hlavu nad tím, jaké příspěvky mají zvolit. Holky se podívaly na to, jakým příspěvkům se nejvíce daří a proč v jednom z dílů Stario Academy.
Poslední aktualizace: 07. 06. 2016