Dobre PR pomaha zvysovat prodeje celeho oboru
Méně než minuta čtení
V poslednich mesicich investujeme nezanedbatelne mnozstvi prostredku do spoluprace s medii. Nenapada me snad zadne vyznamne internetove medium, kde bychom nebyli videt. Prvni vysledky ukazuji, ze je to spravna cesta a PR je jednim z piliru naseho marketingu.
Co je dobre si uvedomit u PR:
1. Pomahame celemu oboru – pokud se pise nebo mluvi o oboru, o akcich a zajimavostech v oboru, o trzbach, atd. – zvysuje to velmi casto znalost a duveryhodnost oboru a ve vysledku rostou prodeje vsech hracu.
2. Pomahame konkurencnim projektum – pripravime vyznamnou cast podkladu, ktere CTK (a dalsi media) mohou prevzit pro dalsi zpracovani. Ve vysledku jsme pravidelne citovani spolecne s dalsimi projekty, aniz bychom se s nimi naprimo domlouvali – ukazka takovych clanku napriklad zde: Aktualne.cz, iDnes, Denik.cz, Lidovky, Rozhlas.
Nas prinos z pohledu PR je samozrejme neporovnatelny s medialni silou vykonnostnich projektu Seznamu, ktery vyuziva pri propagaci svych obsahovych portalu a stale casteji oslovuje uzivatele take pres TV (napr. Sfinance v Ptakovi Loskutakovi nebo TV reklama na Zbozi). Ze stejneho duvodu jsou zajimave vykonnostni online projekty TV Nova zamerene na srovnani cen energii, pojisteni, slevovych nabidek a nove take dovolenych a hotelu.
Poslední aktualizace: 06. 11. 2012