Dashboardy – rychly pristup k vysledkum
Méně než minuta čtení
Pri praci s daty vyuzivam ruzne dashboardy – je pro me dulezite mit rychly pristup k vysledkum. Mezi me oblibene dashboardy patri ty z Google Analytics. V posledni dobe me 2 partneri pozadali o nastaveni mych dashboardu, tak se i zde podelim, jak u projektu obvykle skladam dashboardy.
1. Shrnuti (drive jsme tomu rikali – Top Management Summary)
- celkove prijmy
- celkova navstevnost
- vyvoj produktu – klicove parametry o chovani uzivatelu/marketingu
2. Inbound – neplacene zdroje navstevnosti:
- SEO
- Direct (prime) pristupy
- Newslettery
- Social – Facebook, Twitter, YouTube free traffic
3. Placene kampane – v nasem pripade cca:
- PPC reklama – Sklik a AdWords
- Bannerova reklama
- Affiliate partneri
- Facebook reklama
4. Detailni dashboardy – napr.:
- Detail za SEO navstevnost – klicova slova, landing pages, atd.
- Detail za PPC reklamu – klicova slova, reklamni sestavy, atd.
Google Analytics Dashboardy maji dobre vyresene sdileni:
1. GA Dashboardy muzete jednodusse sdilet s kolegy, partnery, klienty.
2. Existuje spusta clanku o GA Dashboardech, kde muzete ziskat link pro automaticke vygenerovani doporuceneho Dashboardu – napr. tento clanek.
Pracujete s Dashboardy? Jake Dashboardy pouzivate?
Ukazka GA Dasboardu z E-consultancy.com.
Poslední aktualizace: 03. 07. 2013