APHN a TopSleva.cz bilancuji predvanocni nakupy a trendy pro pristi rok
Méně než minuta čtení
Libilo se mi, jak jsme s nasim PR tymem dokazali maknou pres svatky. Prestoze jsme kazdy byli nekde uplne jinde (Praha, hory, Anglie), dali jsme dohromady zajimave tiskovky a vysledky uz jsou videt. Nemam jeste finalni vystupy, jeste neco dobehne, ale uz ted hodnotim tuhle aktivitu pozitivne.
Opakovane se nam osvedcila spoluprace s Asociaci portalu hromadneho nakupovani (APHN). I pres probihajici svatky nam Asociace byla schopna pripravit kvalitni podklady pro tiskovku a podporit znalost oboru a prodeje. Ve vysledku jsme pripravili uspesnou tiskovku, ktere se chytla online media i print.
Obdobi, kdy si vetsina pracovniku uziva nerusene dovolene a odpocinku, je idealni prilezitost pro ziskani naskoku. Uz jsem o tom nekolikrat psal, ale podle me neni na skodu v novem roce zopakovat. Kdyz clovek chce dosahnout zajimavych vysledku, tezko se to obejde bez obcasne tvrde prace.
Nektera zverejneni:
Poslední aktualizace: 03. 01. 2013