Alza Power se zdá jako další jasná trefa do černého od křičícího mimozemšťana
1 minuta čtení
Borci z Alza přichází s privátní značkou Alza Power. Začínají s prodejem kabelů, baterií a výkonných nabíječek.
Balení Alza Power by mělo být ekologické a plně recyklovatelné, vyrobené z pevného papíru bez plastových blistrů a chemických lepidel. Potisk je na bázi sójových bobů, což má být šetrné řešení inkoustového tisku. Vyzkoušel jsem na vlastní kůži a balení skutečně působí jako přírodní. Za takový přístup palec nahoru pro Alzu.
Jak informoval Mediář, od příštího roku je v plánu vlastní produkce vybavení pro kutily. Tichý test v Alze proběhl v létě, jednalo se o test bez propagace, a výsledky podle dostupných informací předčily očekávání.
Na můj tweet reagoval třinecký patriot Adam Kurzok s odkazem na velmi zajímavý článek o Amazonu. Ten potvrzuje, že jde téměř jistě o další jasnou trefu do černého a v podstatě o chladnokrevný kalkul od týmu, který živí křičícího mimozemšťana.
Podobnou privátní značku totiž provozuje Amazon. Zveřejněná čísla Amazonu jsou až neuvěřitelně zajímavá.
👉 Amazon se svým brandem AmazonBasic prodává 31 % všech baterií online
👉 Jedná se o nejprodávanější brand baterií po internetu (31 % market share) – před značkami jako Duracell (21 % market share) a všemi dalšími
👉 Kategorie online baterií je jednou z nejrychleji rostoucích kategorií v eshopech – vzrostla o 75 % za poslední rok, na Amazonu roste ještě rychleji, dokonce růst o 93 %
Vše data za US. Další podrobnosti v článku zde.
Takže opět to vypadá, že Alza zase udělala výborně své domácí úkoly a dobře se dívá, co kde funguje. Osvědčené věci ze zahraničí, nejlépe z Amazonu jako světového leadera, potom testuje a nasazuje do své e-commerce mašiny na peníze.
Poslední aktualizace: 05. 11. 2018