Affiliate ctvrtek #11 – ve vanocni nalade
2 minuty čtení
Vcera probehl Affiliate ctvrtek #11, ktery se nesl ve svatecnim duchu. Ucast byla opet hojna, dorazila predevsim spousta inzerentu a take nekolik affilaku. V uvodu se Mario omluvil za mirne nachlazeni a hned zacal publikum zasobovat zajimavymi cisly, kterymi navazal na predchozi Affiliate ctvrtek o webinarich.
Mario doplnil presna cisla o uspesnosti jeho posledniho webinare:
- 750 prihlasenych lidi
- 250 prislo na webinar – to potvrzuje (po korekci) drive avizovanou konverzi 30-50 %
- 24 prodeju sluzby ihned + 4 pri naslednem obeslani + nasledne jeste prodano nekolik vytisku knihy
Dale probehlo predstaveni novinek v #czaffil – vyber nekolika z nich:
V uvodu se predstavil zastupce agregatoru pujcek. Nevzpomenu si na jmeno, protoze cely uvod byl zamereny na to, ze nekoho podvedli nebo nekdo povedl je, uz ani nevim. Kazdopadne nerozumim tomu, jak muze nekdo svych „5 minut slavy“ venovat tklivemu pribehu o tahanicich s konkurenci. Pro me osobne je focus na konkurenci vzdy signal nevyzralosti/komplexu nebo nejake levarny. Osobne se ridim pravidlem, ze konkurence moje ucty nazaplati a ani mi zadne penize neposle. Kdyz uz mluvim o konkurenci, pouzivam obrat „konkurence“, proc bych jim delal zadarmo reklamu. 🙂
Vyuzili jsme take prostor a predstavili novinky z AffiliateClubu.
- podekoval jsem affilakum a komunite za podporu a aboslutni vitezstvi v Affiliate Awards 2014, o kterem informoval tento tyden magazin Marketing&Media
- predstavil jsem eBook pro zacatecniky v affiliate oboru, ktery mohou vyuzit affilaci, marketeri i affiliate manageri (treba pri propagaci affiliate oboru) a zminil probihajici soutez
- zminil jsem nabidku na ziskani vzorku zdarma pro vytvareni kvalitni contentu, napr. pres blogy/videoblogy
Kratke vystoupeni jsem uzavrel predstaveni PR strategie AffiliateClubu pro 2015, ktera se bude opirat o spolupraci s respektovanymi B2B medii (Marketing&Media, casopis Franchising,…) a aktualne dojednavame konferenci o affiliate pro B2B publikum (majitele eshopu, marketeri) ve spolupraci se silnym a zkusenym poradatelem eventu pro eCommerce komunitu.
Ivo Prax, ktery sefuje Business Developmentu AffiliateClubu, predstavil vysledky nove obchodni strategie. Zminil rychly narust kampani na soucasnych 50+ a predstavil ty nejnovejsi, mezi ktere patri Dealko (nealkoholické nápoje,15% provize), Sporty.cz (5%) ze skupiny E-commerce Holding Jakuba Havrlanta (investorem Daniel Křetínský majitel Energetického a průmyslového holdingu a také majitel jednoho z největších mediálních domů Czech News Center s vlajkovou lodí Blesk.cz a E15.cz), ZhubniChytre.cz nebo online sámošku Rohlik.cz, kde aktualne dosahuje prumerna objednavka zhruba 900 Kc.
Na akci zavital klient AffiliateClubu Svet zdravi, ktery nabizi konzultace v hubnuti. Zastupci Svet zdravi shrnuli sve vysledky a uspechy v affiliate. V AffiliateClubu nabizime affilakum eBooky ve zdravi zdarma, HTML pro pripravu vlastnich webu, spoustu grafiky a contentu na miru a hlavne na osobni bazi sharovani nasich rozsahlych zkusenosti ve zdravi a affilaite. Propagaci kampane muzeme doporucit a radi vam s propagaci pomuzeme. Staci si otestovat nasi peci o affilaky na emailu info(z)affiliateclub(t)cz.
V zaveru Ondra Martinek predstavil affiliate pro eshop s BIO produkty econea.cz.
Cela akce koncila networkingem, kolem stolu se vytvarely skupinky cile diskutujici o affilu a businessu. Dalsi dobra akce za nami. 🙂
Poslední aktualizace: 04. 12. 2014