3 roky vystupu v mediich – pohled zpet
Méně než minuta čtení
Pres vikend jsem mel trochu casu, prochazel jsem nase i konkurencni vystupy z medii ve slevach a v LeadGenu za posledni 3-4 roky. Zajimalo me, jak se za tu dobu meni temata, o kterych se v mediich pise.
V internetovych slevach uz to neni s naladou na cely obor takova horska draha, jako drive – jeden mesic se psalo, jak jsou internetove slevy strasne, jak je vlastne nemaji uzivatele ani merchanti radi a jak je to casovana bomba, druhy mesic se chvalily obraty, trzby a pocty zakazniku.
V LeadGenu je tech zmen v tematech a nalade mene – stale plati, ze pojisteni vozidel, energie, cestovni pojisteni a dalsi LeadGen vertikaly jsou spise mene zajimave a media nemaji nejaky vetsi zajem o spolupraci.
V LeadGenu se stale neobjevil jasny leader, o kterem by se vice psalo a zvysil popularitu oboru. Rychle rostouci Sfinance vlastnene Seznam.cz urcite nebudou z logickych duvodu portal, o kterem by konkurencni media ochotne psala. Ostatni hraci v pojisteni vozidel nebo cestovnim pojisteni take neleni. Uvidime, jaky bude vyvoj. Budu pozorne sledovat.
Výstup v České televizi, 2013: Ekonomika ČT24: Slevové portály – boom trvá (dalsi me vystupy zde)
Prochazel jsem archiv nasich medialnich vystupu. Vetsina mych vystupu je zamerena na slevovy obor. V lonskem roce jsem mel tech vystupu mene, nez napr. v roce 2012. Bylo hodne prace a nebyl tolik prostor pro spolupraci s novinari. Letos mam v planu venovat trochu vice prostoru mediim, i kdyz prace bude asi porad hodne.
Poslední aktualizace: 20. 01. 2014