Každá firma své služby potřebuje prezentovat. Bez toho by o ní nikdo nevěděl. A ačkoliv sociální sítě v dnešní době hrají prim, neobejdete se ani bez tištěných materiálů. Mezi nejpopulárnější tiskoviny patří jednoznačně vizitky. Díky nim totiž uděláte dobrý první dojem. Jak na výrobu vizitek, abyste je využili na maximum i v době internetu? Poradíme vám!
Pohrajte si s designem i tvarem vizitky
Když se řeknou vizitky, pravděpodobně se vám vybaví klasická vizitka ve tvaru kreditní karty. Takových ale vidíte dennodenně spoustu. Zkuste se proto odlišit a pusťte se do tisku vizitek online originálně.
Možností, jak zhotovit vizitky, je mnoho. Oblíbenou variantou jsou vizitky se zaoblenými rohy, které vyrábí například tiskárna Point4me. Kromě toho, že působí elegantně a čistě, se vyhnete také zlámaným rohům. Ty naopak elegantně rozhodně nepůsobí.
Vyzkoušet také můžete různé tvary. Pokud například prodáváte boty, nechte si vizitky vyrobit ve tvaru tenisky nebo lodičky. V případě, že nabízíte elektroniku, nebojte se být originální a vyrobte vizitky ve tvaru mobilního telefonu nebo monitoru počítače. Fantazii se meze nekladou. Vizitky online můžete u kvalitní tiskárny nechat jednoduše vyrobit v libovolném tvaru.
Tvar vizitky ale vždy vybírejte s ohledem na cílovou skupinu. Pokud chcete působit uvolněně a zábavně, je originální tvar dobrou volbou. Naopak v některých formálnějších odvětvích byste mohli šlápnout vedle. Pokud si na jedinečný tvar tedy netroufáte, zkuste pracovat s výseky. Ty můžete použít například na firemní loga.
Každá mince má dvě strany. A vizitka také
Prostor vizitky je omezený, a proto se ho snažte využít do posledního puntíku. Dobrým řešením je oboustranný tisk vizitky. Na přední stranu tak můžete umístit například logo. Díky tomu na ně dáte důraz a zákazníci si ho snadno zapamatují. Na zadní stranu pak můžete vložit kontaktní údaje, odkazy na sociální sítě a podobně.
Tím, že využijete obě strany vizitky a nevměstnáte vše na malý prostor, bude celá tiskovina působit čistějším dojmem. Každý prvek tak opravdu vynikne a vy řeknete klientům přesně to, co potřebujete.
Nebojte se speciálních povrchových úprav
Některé tiskárny, jako je například Point4me, nabízí různé povrchové úpravy. Tím se snadno odlišíte od konkurence a zaujmete klienty na první pohled. Mezi nejpopulárnější varianty úpravy patří parciální UV lak a laminace.
Parciální UV lak: Máte rádi luxusní detaily? Pak zvolte tisk vizitek s parciálním 2D lakem. Díky tomu vyniknou i ty nejmenší detaily. Části pokryté lakem vypadají perfektně v kontrastu s matným povrchem.
Laminace: Oblíbenou úpravou je laminace povrchu. Vizitky jsou pokryty vrstvou matné nebo naopak lesklé folie. Tiskovina tak bude pevnější. Zároveň získá zajímavý povrch.
Chcete, aby fungovaly vizitky online?
Bez onlinu se dnes zkrátka neobejdete. Koneckonců i tento článek čtete na internetu. A právě proto je dobré propojit tiskoviny s online prostředím. Na vizitku totiž můžete umístit jen pár základních informací, jako jsou kontaktní údaje, pracovní pozice nebo adresa. Neměli byste ovšem zapomenout ani na odkazy na webové stránky a sociální sítě.
Pokud chcete být inovativní, vložte na vizitkuQR kód. Díky tomu zákazníky snadno přesměrujete tam, kam potřebujete. A stačí vám k tomu jen chytrý telefon a přístup k internetu.
Tisk vizitek nechte na profesionálech
Možná si říkáte, že se spokojíte s tiskem vizitek na domácí tiskárně. Pokud ale chcete, aby vizitky působily opravdu reprezentativním dojmem, obraťte se na profesionální tiskárnu. Point4me nabízí tisk vizitek v různých provedeních. Pokud si nejste jistí, jak vytisknout vizitku online, nemusíte mít obavy. Profesionálové z tiskárny vám poradí, jak na to, nebo jaký styl bude pro vaše tiskoviny nejlepší.
Poslední aktualizace: 06. 06. 2023
Michal Hardyn
Již od roku 2008 sepisujeme užitečné články na nejrůznější témata - od půjček a financí až po pojištění nebo cestování. Za cíl si klademe informovat naše čtenáře co nejsrozumitelnějším způsobem - pomoci jim ušetřit peníze, získat přehled nad daným tématem či jim poradit s jejich situací.