10 chytlavých sloganů, které osloví vaše zákazníky
1 minuta čtení
V obalech se skrývá potenciál a příležitost navázat kontakt se zákazníky. Když přidáte přesvědčivý reklamní slogan, může pomoci budovat vaši značku.
Jaký je klíč k úspěšnému balení v dnešním světě? Můžou to být obaly na zakázku, minimalismus a čistý design. Jasné barvy ve spojení s originálním textem. Pojďte se podívat na pár inspirativních příkladů sloganů, díky kterým budou vaše obaly originální. Inspirujte se českou značkou Pura Vida, která šije pestrobarevní funkční oblečení. Jejich lepicí pásky jsou plné nezapomenutelných sloganů.
Není žádným tajemstvím, že obal komunikuje se zákazníky ještě předtím, než se dostanou k výrobku uvnitř. A toho můžete využít.
Česká značka přírodní kosmetiky Venira sází na jednoduchost a osobní přístup.
Na osobní kartu sází i výrobce jízdních kol Jaegher. Na svých krabicích nechává prostor pro doplnění jména zákazníka. Spojení osobního přístupu s motivačním sloganem typu „Vážený pane Fabiane, Váš Jaegher je připraven k jízdě. Naskočte a užijte si cestu!“ funguje prostě skvěle.
Milovníci kávy určitě ocení tento slogan – „Káva je to, v co věříme.”
Veze se vaše společnost na zelené vlně? Zde je několik příkladů, jak to dát světu najevo.
Slogan společnosti Rohlík.cz „Příroda mě žere“ je prostě božský. Své pečivo balí do plně kompostovatelných sáčků z kukuřičného škrobu. Nejenže udržují potraviny čerstvé, ale jsou také šetrné k životnímu prostředí. Dokonce poskytují tipy, co se sáčkem po použití dělat.
Tady jsou další slogany zaměřené na udržitelnost pro vaši inspiraci:
„Neexistuje žádná planeta B.“
„Dobré pro planetu, dobré pro vás.“
„Lepší svět začíná tady.“
Pokud si nejste jisti, jak vytvořit vlastní slogan, zde je několik tipů, které vám s tím pomohou:
Vyhněte se klišé.
Zachovejte jednoduchost a pravdivost. 🙂
Slaďte tón s ostatními texty, abyste zachovali konzistenci značky.
Propojte text na obalu s produktem uvnitř.
Představte si své zákazníky a pište pro ně.
Tohle byla jen ochutnávka. Existují tisíce sloganů, ale nechceme vás zahltit. Věříme, že vás tento výběr inspiruje k vytvoření vlastního sloganu, který si zákazníky získá.
Poslední aktualizace: 02. 08. 2023
Michal Hardyn
Již od roku 2008 sepisujeme užitečné články na nejrůznější témata - od půjček a financí až po pojištění nebo cestování. Za cíl si klademe informovat naše čtenáře co nejsrozumitelnějším způsobem - pomoci jim ušetřit peníze, získat přehled nad daným tématem či jim poradit s jejich situací.